Šéf Take-Two se vyjádřil k marketingu GTA 6
Strauss Zelnick, šéf společnosti Take-Two Interactive, mateřské společnosti
Rockstar Games, se v rozhovoru pro Bloomberg rozpovídal o tom, proč ještě
nemáme druhý trailer veleočekávaného titulu Grand Theft Auto VI a proč
ještě neprobíhá žádná marketingová kampaň.
Dle jeho slov je vysvětlení velmi jednoduché. Na rozdíl od předešlých GTA her, kdy nás Rockstar Games ještě před jejich vydáním zásobovali jedním trailerem za druhým a spoustou screenshotů, používají nyní novou strategii, kdy drží na GTA 6 čekající hráče v očekávání a napětí. Šesté GTA vzbuzuje u fanoušků velké emoce a jde o vysoce očekávaný titul, podle The Game Awards nejočekávanější hru tohoto roku. I proto má mít tento díl kratší marketing, než tomu bylo v minulosti u předešlých dílů zvykem. Zelnick v rozhovoru také potvrdil, že marketing bude spuštěn teprve chvíli před přesným datem vydání GTA 6, které v tuto chvíli zatím neznáme, hra má ale rovněž dle něj stále dorazit na podzim 2025. V podobném termínu před vydáním by měl vyjít i právě druhý trailer. Těžko ale říct, zda to bude pár měsíců před vydáním či jen řády týdnů.
Zelnick také prozradil, že se za svou kariéru setkal s mnohými velkými tituly, ale takový hype jako u GTA VI ještě nezažil. Studia Rockstaru usilují o nejvyšší úroveň preciznosti a hodlají přinést velmi detailně propracovaný a skvěle optimalizovaný titul. Podle dřívějších neoficiálních informací je hra již dlouho hotová, ale vzhledem k její velikosti se pracuje už jen právě na optimalizaci a opravách chyb.
Dle jeho slov je vysvětlení velmi jednoduché. Na rozdíl od předešlých GTA her, kdy nás Rockstar Games ještě před jejich vydáním zásobovali jedním trailerem za druhým a spoustou screenshotů, používají nyní novou strategii, kdy drží na GTA 6 čekající hráče v očekávání a napětí. Šesté GTA vzbuzuje u fanoušků velké emoce a jde o vysoce očekávaný titul, podle The Game Awards nejočekávanější hru tohoto roku. I proto má mít tento díl kratší marketing, než tomu bylo v minulosti u předešlých dílů zvykem. Zelnick v rozhovoru také potvrdil, že marketing bude spuštěn teprve chvíli před přesným datem vydání GTA 6, které v tuto chvíli zatím neznáme, hra má ale rovněž dle něj stále dorazit na podzim 2025. V podobném termínu před vydáním by měl vyjít i právě druhý trailer. Těžko ale říct, zda to bude pár měsíců před vydáním či jen řády týdnů.
Zelnick také prozradil, že se za svou kariéru setkal s mnohými velkými tituly, ale takový hype jako u GTA VI ještě nezažil. Studia Rockstaru usilují o nejvyšší úroveň preciznosti a hodlají přinést velmi detailně propracovaný a skvěle optimalizovaný titul. Podle dřívějších neoficiálních informací je hra již dlouho hotová, ale vzhledem k její velikosti se pracuje už jen právě na optimalizaci a opravách chyb.